Dlaczego warto promować zdrowe relacje w miejscu pracy.
Reklama może być mocno związana z Internetem, a bardziej konkretnie, z witrynami internetowymi, na jakich będzie usytuowana. Dostosowanie przekazu reklamy do treści witryny, na jakiej ona się znajduje jest powszechnym przedsięwzięciem marketingowym w Internecie. Jeżeli jest ona w jakiś sposób związana z informacją, której wyszukuje użytkownik w Internecie, jest możliwe, że zainteresuje się on przekazem tej reklamy. ta promocja nazywana jest reklamą kontekstową, której jakimś z wariantów okazuje się być reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy internauta wpisuje interesujące go wyrażenie w wyszukiwarce, pojawiają się wykazy witryn związanych ze słowem istotnym, jak również reklama kontekstowa. Jeżeli kwota, która jest tu nadrzędnym warunkiem na wyskoczenie reklamy, jest adekwatna, to link do konkretnej witryny promującej zostanie umieszczony na górze wykazu witryn, jakie są rezultatem szukania. czyli na reklamę tą trafiamy nieświadomie oraz tak naprawdę przypadkowo, biorąc korzyści z wyszukiwarki w Internecie albo natrafiając na jakiś portal internetowy.
1. Kontakt
2. Porady
3. Blog
4. Post
5. Blog